FROSTMORGON.

I helgen på lördagen var jag ut på morgonen för att fota frosten som var över precis allting och jag var ute i några timmar, då jag egentligen borde ha ätit frukost, men var för upptagen med mitt fotande så då var det allt som betydde något för mig och det enda jag tänkte på.
Jag älskade det sättet att starta dagen, då det inte är något jag brukar göra eftersom det är då jag sover vanligtvis men ville verkligen och med min vilja kom jag en bit iallafall.
Ljuset var perfekt och jag ville nästan aldrig sluta gå runt på skogsstigarna och fota.
Såg detta fina träd...
och denna bokeh som finns i bakgrunden här...
och tillsist var det här det sista jag fotade innan jag gick ur skogen och ur hagen och sedan hemåt...
Uppsala allmänt bokeh dimma foto frost höst natur skog träd
0 kommentarer