November.

Sedan den dag jag skrev (eller ja, mest lade upp bilder) här i slutet av september så har en mängd olika saker hänt. Bland annat så har snön kommit och sedan försvunnit igen, jag har även fotat ännu fler självporträtt och jag bara älskar att fokusera på att fota och älskar det mer och mer för varje gång jag tar upp min kamera. Jag hoppas att jag aldrig förlorar min fotoglädje och att jag alltid kan känna mig så som jag gör av foto och att skapa, fri och med alla möjligheter i världen.
 
När jag väl skriver lite mer här på min blogg så blir det alltid om hur mycket jag älskar att fota men det är ju det jag verkligen älskar att göra så då tänker jag att det får bli så.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
allmänt foto höst porträtt självporträtt svartvitt tankar vinter
3 kommentarer
Matilda

Super fina bilder! Så duktig du är :)

Svar: Tack så supermycket!
Lovisa Sagehed

Ellen

Wow så fina bilder!

Svar: Tack så mycket!!
Lovisa Sagehed

Johanna

Jättefin text & bilder!!! ❤️

Svar: Tack!! <3
Lovisa Sagehed