CANON 50MM F/1,8 STM!

I tisdags köpte jag objektivet Canon 50mm 1,8 STM och jag kan ärligt säga att jag älskar det huuur mycket som helst! Mest för den himmelska boken:n som jag nu verkligen kan få! Men också för att den är jätteliten och smidig, man kan ha 1,8 i bländare och att det (oftast) blir fin skärpa i mina bilder. Jag har ju ännu inte fotat med det så länge men här är massa olika bilder som fångades de dagarna som jag haft objektivet på min kamera med mitt öga mot sökaren. (är jättedålig på att välja ut några bilder så här kommer alldeles för många) Var iallafall till Stockholm onsdag-torsdag och var då bland annat till fotografiska också som ni kan se några bilder ifrån lite längre ned här i havet av bilder.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
allmänt bokeh canon canon 50mm 1,8 canon 700d foto natur objektiv objektivtips porträtt
0 kommentarer