ENKÖPING & ALSTA TRÄDGÅRDAR

Jag har inte kunnat fota på ett bra tag nu med min vanliga Olympus som jag brukar fota med eftersom den gick sönder så har varit kameralös ett tag men igår köpte jag en Canon som jag provat idag men känner att mina bilder blev finare med min gamla kamera... vet inte riktigt om jag hade lite väl höga förväntningar men... Känner mig lite ledsen just nu för att jag inte riktigt är nöjd med min nya kamera vilket inte är världens problem men att fota är ju normalt det som gör mig gladast...
Idag var iallafall jag och mi familia till Enköping för deras parker, en park som hette drömparken och den var ganska drömmig så det passade rätt så bra, vi gick där en stund bland träd och växter, och sedan när det började regna ganska precis när vi hade gått klart igenom parken åkte vi till Alsta trädgårdar bortom örsundsbro och åt mackor med lax till lunch och kollade där och gick bland deras växthus och växter. Det var väldigt mysigt där i Alsta så här är iallafall några bilder därifrån och från Enköping...
blommor enköping foton natur parker
1 kommentar
Kameratrollet

Börja fotografera i råformat så ska du se att du kan få bättre bilder som du kände att du hade innan. Har guider på min länk.

Svar: Får prova i raw istället för jpeg. Tack för tipset!
Lovisa Sagehed