KATTGOS OCH BRUNA ORMBUNKAR.

Äntligen kan jag gå ut medan det är ljust utomhus nu då det är helg. Varje dag i veckan går jag i skolan till tre eller fyra så det känns så väldigt befriande nu att kunna gå ut och få iallafall lite mer dagsljus på sig och framförallt att få chansen att fota utan att behöva använda blixt eller väldigt höga ISO-tal som ger hur mycket brus som helst då det är mörkt. Bilder från förra helgen och från idag kommer här nedanför då solen ännu inte hade gått ner och jag var gåendes, ståendes och sittandes då jag fotade bruna eklöv, ormbunkar och först ut är en gullig bild på Flisan som också får komma med bara för att hon är så fin.
myyys!
Frasandes under mina fötter ligger dessa eklöv och även framför mitt objektiv då det ganska nyss regnat och lövet var täckt av vattendroppar.
Fars dags-rosor.
Höstlöv längs vägkanterna...
och gamla färgglada äpplen.
Älskar ormbunkar oavsett färg.. så fina!
Hoppas att ni ändå kan hitta det mysiga i mörkret.. det är väl vad man får försöka göra oavsett årstid.
Flisan Uppsala allmänt blommor djur eklöv foto höst katter natur ormbunkar regndroppar skog träd
1 kommentar
Sara

Så häftiga bilder!

Svar: tacktack!
Lovisa Sagehed