ÖGONBLICK.

Förmiddagen idag har för mig bestått av promenad med min fina mamma i skogen, där jag brukar vara nästan varje dag och antingen jogga, gå eller cykla men tror nu att det har gått nästan två veckor sedan jag ens gick i skogen då det varit rätt så mycket i skolan och också eftersom jag varit förkyld men idag var det verkligen så skönt och jag tänker på hur mycket jag älskar skogen och att vara så nära den då vi typ bor på landet och det är jag tacksam för. Det är ju hemma för mig och jag kan inte riktigt tänka mig något annat.
Vi såg detta fina:
Och så gick, pratade och fotade vi eller ja, jag fotade men gå och prata-delen gjorde vi båda medan vi undvek vattenpölar genom att hoppa över dem men väl hemma hade jag ändå lyckats bli blöt.
Lite senare på eftermiddagen cyklade jag iväg ut i skogen med min kamera i ryggsäcken och musik i mina öron med sol som kom igenom träden mot mina ögon.
Jag lyckades också fånga dessa på bild vilket var mitt mål :) (ja,jag gillar djur)
Var ju bara tvungen att stanna på vägen hem också och fota denna fina himmel, då tvärstannar jag nästan med min cykel och tar upp kameran medan jag balanserar cykeln mot mitt ben och sedan fortsätter jag förbi ett stall och ser solen gå ner bakom moln och träd och tänker att jag skulle haft ännu en tröja på mig då det blev väldigt kallt när jag varit ute i nästan tre timmar.
foto natur skogen
0 kommentarer