SEPTEMBER.

Min första september har bestått av skola, fotografier av höstlöv, cyklande i duggregn och läsning i The fault in our stars som vi egentligen har som uppgift i skolan att läsa men som jag nu läser hemma så fort jag får chansen, jag har sett filmen för ett tag sedan men aldrig läst boken så det är jättekul eftersom jag älskar att läsa precis som jag älskar att fota och jag tycker att boken är jättebra. Bilderna nedan beskriver lite det som jag precis skrivit om, röda höstlöv som jag fotade då jag egentligen skulle ut och cykla i skogen och hitta någon sten att läsa på men de var så fina så jag låste min cykel och tog ut min kamera ur min ryggsäck eftersom jag i princip alltid har med mig min kamera och fotade dem. Cyklade också förbi ett stall och fotade lite vid en ladugård nära stallet...
allmänt foto höst natur skog
0 kommentarer