VERKLIGHETEN.

Ibland är fotografier och att fota det ända som gör så att jag kan fly från verkligheten, att bara fokusera på vad eller vem jag fotar och inte bry mig om det jobbiga och stressiga i livet. Jag älskar att jag älskar att fota! Jag skulle inte kunna tänka mig att inte kunna fotografera eftersom det faktiskt är en så stor del av mitt liv och jag kan verkligen längta efter att få fota och det är så kul att verkligen ha något sådant, som gör en så glad och som en älskar så mycket som jag älskar fotografier och att fota.
Jag ska praoa hos en fotograf om några veckor och ser verkligen fram emot att få lära mig mer om foto och kameror och att få se hur hon fotograferar.
Jag har mer eller mindre alltid fotat sedan jag var liten, först med en mini-canon ixus och sedan med en Olympus Epl-5 och nu med min Canon 700d.
Jag tänker att jag kanske skulle vilja bli fotograf när jag blir äldre, men vet ingenting just nu riktigt men vet att jag älskar foto och att skapa.
Jag ser så mycket fram emot att lära mig så mycket mer inom foto och inser att om en kollar tillbaka har jag faktiskt lärt mig en eller tre saker mer än tidigare och det är så kul. Godnatt.
foto
0 kommentarer