...

Just nu väntar jag mest på när min förkylning och när min hosta ska försvinna... Därav dessa ... som rubrik för att det tråkigt nog beskriver min situation lite just nu, feber, ont i halsen och allt det där gör att jag inte spenderat mina dagar som jag brukar, vilket alltså är i skolan, utan jag har istället varit hemma inomhus och ja, mest väntat och kanske också drömt mig bort till sommar och varmt väder så här är några bilder att drömma bort sig lite i, här i vintermörkret...
 
 
 
 
 
 
 
Flisan allmänt blommor foton förkyld himmel min katt natur sommar vardag
2 kommentarer
Ida - foto & häst

så fina bilder :D

Svar: Tack! Kul att du gillar dem!
Lovisa Sagehed

Lili

Härligt att se tillbaka, få en påminnelse om att ljusare tider kommer och drömma lite!

Svar: ja :)!
Lovisa Sagehed