TVÅTUSENSEXTON.

För några dagar sedan var jag och min syster ute i kylan i skogen, och jag tog porträtt på henne.
Det är inget som vi vanligtvis brukar göra så jag var jättepeppad eftersom jag älskar att fota porträtt och äntligen skulle få göra det till fullo i nästan en timme. Jag tror nog att jag gillade det lite mer än Johanna men jag har nu än en gång verkligen märkt att det är porträtt som jag älskar mest av allt att fota, min syster, min katt eller en cyklist på trottoaren... jag älskar att fånga människan och mitt drömjobb (just nu,haha) är att bli fotojournalist.
Det är verkligen något jag skulle vilja, även om jag ännu har en lång väg att gå och flera år till att ens kunna jobba, men ändå, så tänker jag att det skulle vara så givande och roligt att jobba med något sådant, så mycket som jag älskar att fotografera.
Okej, nog med framtidsdrömmar och babbel... här är en bild i svarvitt från en kall dag ute i skogen på min fina syster.
 
Johanna allmänt foto foton min syster porträtt svartvitt tankar
1 kommentar
Embla Sofia - Mamma, fotograf, DIY

Jättefin bild :)

Svar: Tack! :)
Lovisa Sagehed